Expo klasteris

Artėjantis kvietimai: E-komercijos modelis, Kūrybiniai čekiai COVID-19

2021-05-10

Numatoma, kad jau artimiausiu metu bus skelbiami   kvietimai teikti paraiškas pagal priemones : „E-komercijos modelis COVID-19” , „Kūrybiniai čekiai COVID-19”  skirtas paskatinti MVĮ skaitmenizuoti verslo procesus bei diegti inovatyvius dizaino sprendimus.


Galimi pareiškėjai:

Labai mažos, mažos ir vidutinės įmonės, veikiančios ne trumpiau kaip vienerius metus;

Kurių pačios pagamintos produkcijos (produktų/ suteiktų paslaugų) vidutinės metinės pardavimo pajamos per trejus finansinius metus iki paraiškos pateikimo arba pajamos per laikotarpį nuo įmonės įregistravimo dienos (jeigu MVĮ įregistruota mažiau kaip prieš 3 pastaruosius finansinius metus) yra ne mažesnės kaip 50 000 Eur.


Primename, kad priemonės „E-komercijos modelis COVID-19” tikslas: skatinti MVĮ skaitmenizuoti verslo procesus.

Remiama veikla: 

komercijos modelių diegimas labai mažose, mažose ir vidutinėse įmonėse (toliau – MVĮ), perorientuojant procesus ir juos skaitmeninant per:

• klientų (B2C, B2B) savitarnos sprendimus (e. parduotuvių platformose, B2B platformose, įskaitant gamybos ir paslaugų užsakymų valdymo sprendimus);
• išteklių valdymo sistemos integravimo į produktų ir paslaugų elektroninės prekybos platformas sprendimus.

Numatomas finansavimas: iki 50 000 Eur.;

 


Priemonės „Kūrybiniai čekiai COVID-19” tikslas: skatinti įmones investuoti į gaminių (paslaugų) dizaino sprendimus, siekiant padidinti įmonės produktų ar paslaugų patrauklumą, o kartu ir paklausą bei įmonės produktyvumą.

Remiama veikla: paslaugų įsigijimas iš kūrybos ir kultūros sektoriaus.

Tinkamos finansuoti išlaidos (jeigu jos susiję su originalių produktų sprendimų kūrimu ir diegimu):

• prekės ir paslaugos dizaino sukūrimas;

• įmonės procesų optimizavimas;

• rinkodaros sprendimai.

Numatomas finansavimas: iki 100 000 Eur.


 

Prioritetiniai priemonių atrankos kriterijai:

Pareiškėjo apyvartos kritimas: 

prioritetas suteikiamas pareiškėjams, kurių ūkinės veiklos vidutinė vieno mėnesio apyvarta, skaičiuojant nuo 2020 m. lapkričio 1 d. iki 2021 m. sausio 31 d., palyginti su 2019 metų ir 2018 metų atitinkamo laikotarpio vidutine vieno mėnesio apyvarta, sumažėjo ne mažiau kaip 30 procentų;

Pareiškėjo pajamų augimo potencialas:

prioritetas suteikiamas projektams, kurių pareiškėjai turės didesnį pajamų augimo potencialą (proc.).

Kvietimai: numatomi gegužės pabaigoje.


Daugiau informacijos rasite  čia.

Jeigu domina Jūsų įmonės atitiktis šių priemonių kvietimams arba paraiškos rengimo paslaugos, susisiekite.

 

Gaukite naujienas pirmi

Gaukite naujausią informaciją tiesiai į savo el. paštą.

Palaukite...

Dėkojame, kad užsiprenumeravote!