Numatoma, kad jau artimiausiu metu bus skelbiami kvietimai teikti paraiškas pagal priemones : „E-komercijos modelis COVID-19” , „Kūrybiniai čekiai COVID-19” skirtas paskatinti MVĮ skaitmenizuoti verslo procesus bei diegti inovatyvius dizaino sprendimus.
Galimi pareiškėjai:
Labai mažos, mažos ir vidutinės įmonės, veikiančios ne trumpiau kaip vienerius metus;
Kurių pačios pagamintos produkcijos (produktų/ suteiktų paslaugų) vidutinės metinės pardavimo pajamos per trejus finansinius metus iki paraiškos pateikimo arba pajamos per laikotarpį nuo įmonės įregistravimo dienos (jeigu MVĮ įregistruota mažiau kaip prieš 3 pastaruosius finansinius metus) yra ne mažesnės kaip 50 000 Eur.
Primename, kad priemonės „E-komercijos modelis COVID-19” tikslas: skatinti MVĮ skaitmenizuoti verslo procesus.
Remiama veikla:
komercijos modelių diegimas labai mažose, mažose ir vidutinėse įmonėse (toliau – MVĮ), perorientuojant procesus ir juos skaitmeninant per:
• klientų (B2C, B2B) savitarnos sprendimus (e. parduotuvių platformose, B2B platformose, įskaitant gamybos ir paslaugų užsakymų valdymo sprendimus);
• išteklių valdymo sistemos integravimo į produktų ir paslaugų elektroninės prekybos platformas sprendimus.
Numatomas finansavimas: iki 50 000 Eur.;
Priemonės „Kūrybiniai čekiai COVID-19” tikslas: skatinti įmones investuoti į gaminių (paslaugų) dizaino sprendimus, siekiant padidinti įmonės produktų ar paslaugų patrauklumą, o kartu ir paklausą bei įmonės produktyvumą.
Remiama veikla: paslaugų įsigijimas iš kūrybos ir kultūros sektoriaus.
Tinkamos finansuoti išlaidos (jeigu jos susiję su originalių produktų sprendimų kūrimu ir diegimu):
• prekės ir paslaugos dizaino sukūrimas;
• įmonės procesų optimizavimas;
• rinkodaros sprendimai.
Numatomas finansavimas: iki 100 000 Eur.
Prioritetiniai priemonių atrankos kriterijai:
Pareiškėjo apyvartos kritimas:
prioritetas suteikiamas pareiškėjams, kurių ūkinės veiklos vidutinė vieno mėnesio apyvarta, skaičiuojant nuo 2020 m. lapkričio 1 d. iki 2021 m. sausio 31 d., palyginti su 2019 metų ir 2018 metų atitinkamo laikotarpio vidutine vieno mėnesio apyvarta, sumažėjo ne mažiau kaip 30 procentų;
Pareiškėjo pajamų augimo potencialas:
prioritetas suteikiamas projektams, kurių pareiškėjai turės didesnį pajamų augimo potencialą (proc.).
Kvietimai: numatomi gegužės pabaigoje.
Daugiau informacijos rasite čia.
Jeigu domina Jūsų įmonės atitiktis šių priemonių kvietimams arba paraiškos rengimo paslaugos, susisiekite.