Padedame parengti ataskaitas po projekto finansavimo pabaigos.
Primename, kad iki 2021 m. sausio 30 d. LVPA projektus įgyvendinę pareiškėjai, turi pateikti LVPA įgyvendinto projekto Ataskaita po projekto finansavimo pabaigos (toliau – APFP) už 2020 m.
Su Ataskaita po projekto finansavimo pabaigos teikiamų dokumentų sąrašas:
- 2020 m. preliminarios arba patvirtintos finansinės atskaitomybės dokumentų rinkinys, pasirašytas įmonės vadovo ir finansininko;
- Galiojantis draudimo polisas ir draudimo įmokos apmokėjimą įrodantys dokumentai, jeigu projekto įgyvendinimo metu buvo įsigytas ilgalaikis materialus turtas;
- Darbo našumo ir pajamų skaičiavimo lentelė ;
- Paaiškinimus / pagrindžiančius dokumentus, įrodančius veiksmų plane numatytų veiksmų įgyvendinimą, siekiant užtikrinti įsipareigotų stebėsenos rodiklių reikšmių pasiekimą; taikoma, jeigu tvirtinant ankstesnę APFP buvo prašoma pateikti veiksmų planą;
- Nuolatinio informacinio stendo ar lentelės nuotraukos; taikoma, jeigu projekte buvo numatyta tokia viešinimo priemonė;
- Kiti dokumentai, jeigu buvo nustatyti papildomi reikalavimai, kuriuos projekto vykdytojas turi įvykdyti po projekto finansavimo pabaigos ir dokumentus pateikti kartu su APFP.
Jeigu turite klausimų – susisiekite!